Ürün Ara

Arama Sonucu:

Yurt İçi Bayilik

Süvari'de Franchising

 

Erkek giyimin güçlü markalarından biri olan Süvari, 1967 yılında, Adana’da kuruldu. 1997 yılında merkezini İstanbul’a taşıyarak sektöründeki önemli perakende markalarından biri oldu.

“Hayata Karış” mottosuyla iş hayatından sosyal hayata aktif, sevilen, eğlendiren ve hayatı dolu dolu yaşayan bir kimliği ön plana çıkaran Süvari; bir erkeğin moda adına ihtiyaç duyabileceği her şeyi en yeni trendlerle sunar.

Yurt içindeki markalaşma ve mağazalaşma süreçlerindeki başarısını yurt dışında da ortaya koyan Süvari, dünyada 10 ülkede, 187 mağaza ile tüketiciyle buluşmaktadır.

Franchising Sistemi

Franchising Nedir?

Franchise (veya franchising), bir sistem ve markanın imtiyaz hakkı sahibinin, belirli süre, koşul ve sınırlar içinde, işin yönetim ve organizasyonuna ilişkin sürekli disiplin ve destek sağlayarak, belirli bir bedel karşılığında, bağımsız yatırımcılara sistem ve markasını kullandırmasına dayanan, uzun vadeli ve sürekli bir iş ortaklığıdır.

Franchising Sisteminin Franchise Açısndan Yararları Nelerdir?

  • Daha önce denenmiş, başarısı kanıtlanmış ve tanınmış bir marka ile birlikte, işletme sistemine ait teknikleri ve prosedürleri kullanmak mümkün olmaktadır.
  • Marka ile birlikte ulusal veya uluslararası veya uluslararası standarda ve kaliteye sahip olunmaktadır.
  • Kaliteli personel bulma, işe alma ve yetiştirme konularında franchise veren işletmenin tekniklerinden yararlanılmaktadır.
  • Mali, ticari ve personel konularında sağlanan destekle, teknik işlevlere ağırlık verilip başarı şansı arttırılmaktadır.
  • Ortak hareket edilerek küçük işletmelerin karşılaşacakları risk ve işletmecilik sorunları minimize edilmektedir.
  • Franchise veren işletmenin mali ve hukuk danışmanlarından yararlanılmaktadır.
  • İşletmenin kuruluş aşamasında ve kuruluş yerinin seçiminde bilimsel tekniklerin kullanılması mümkün olmaktadır.
  • Franchising sistemi, girişimcinin yalnızlığını ortadan kaldırarak, kendi işini kurmanın getirdiği riskleri azaltmaktadır.
  • Franchise veren işletmeye yapılan ödemeler, başlangıçta, yeni bir işin ön yatırımından daha fazla olmasına rağmen, denenmemiş bir iş için yapılacak hata bedellerinin toplamından azdır.
  • İşletmeler için standart yönetim, muhasebe, satış ve stoklama fonksiyonları mümkün olmaktadır.

Yurt İçi Operasyonlar

  • Süvari; Türkiye’nin 52 ilinde, en merkezi lokasyonlarda, cadde ve AVM’lerde yer alıyor. Birbirinden şık ürünlerini 148 adet mağazası ile müşterilerinin doğrudan beğenisine sunuyor. Gün geçtikçe büyüyen mağaza ve corner sayısı, Süvari’nin tüketiciye her geçen gün daha da yakın olmasına yardımcı oluyor.
  • Tüketim alışkanlıklarının bölgeye göre değişkenlik gösterdiği tekstil sektöründe, Süvari’nin sahip olduğu “Know-How”ı Pazar bilgisi ve deneyim-networkleri ile değerleyebilecek, bu “Know-How”ı iş fırsatına çevirecek ve değer katacak yatırım partnerleri ile ticareti geliştirmek istiyoruz.

Tercihen;

  • Bölgesini ve tüketim alışkanlıklarını iyi bilen, trendleri takip edip yönetebilen,
  • Tekstil Perakendeciliği yapmış, tercihen Franchise temsilciliği yapmış,
  • İnsan kaynakları olan ve yönetebilen,
  • Gayrimenkul pazarını iyi bilen, networkleri olan,
  • Ortak hareket edilerek küçük işletmelerin karşılaşacakları risk ve işletmecilik sorunları minimize edilmektedir.
  • Pazarlama ve tedarik zinciri konularında operasyonun gereğini yerine getirebilecek kapasitede, marka temsil ve pazarda tutundurma tecrübesi olan, kurum kültürü ve kimyası bizimle uyuşan, bu sektöre yatırım yapma niyetinde olan potansiyel partner adayları ile görüşmeleri başlatmak istiyoruz.

 Neden Süvari Kazanmanın En İyi Yolu?

  • Pazarında lider
  • Marka gücü ve güvenilirliği
  • Tekstil pazarındaki büyüme potansiyeli
  • Pazar sürekliliği
  • Yatırımın çok kısa vadelerde dönüşünün sağlanabilmesi
  • Trend, kaliteli, ulaşılabilir ürün
  • Tanıtım gücü
  • Bilgi & birikim
  • Güçlü dağıtım ağı
  • Eğitim desteği

Çalışma Koşulları

                Süvari partnerleriyle aşağıdaki sistemle çalışmaktadır.

  • Ödeme Tipi: Konsinye Sistemi
  • Planlanan Üretim Akışına Göre Ürün Dağılım Süreçleri
  • Mutabakat Dönemi: Her Ayın İlk Haftası
  • Yıllık Brüt Mark-Up: Belirlenen ortalama hedef
  • Yıllık Minimum Büyüme Beklentisi: İlk 2 yıl için %20 daha sonraki yıllar için de %10 oranı belirlenmektedir.
  • 2 Yıllık Sözleşme (Aksi karar çıkmadıkça sözleşmenin devamlılığı)
  • 1 Yıllık Ek Protokol

Franchise Giderleri

Süvari, franchise olarak çalıştığı firmalardan; mağaza/ürün sigortasını, AVM mağazaları için geçerli olacak teminat v.b. giderleri talep etmektedir.

Ana Firma Giderleri

Süvari, partnerlerine aşağıdaki konularda destek vermektedir. FR performans değerlendirmesi tabi tutulmasıyla aşağıdaki gider maliyetleri karşılanmaktadır:

  • Yardımcı Malzemeler (poşet, kağıt vs ambalaj malzemeleri)
  • Personel Kıyafeti (Max. 12 Kişi/Kişi Başı 2 Set/Yılda 1 Kez)
  • Yazılım Bedeli
  • Kargo Maliyetleri
  • Sayım ve Denetim Giderleri
  • Kamera ve Kişi Sayım Cihazı Aidatları
  • Pos işlemlerinde oluşan komisyon giderleri

Yurt Dışı Operasyonlar

  • Global çapta büyümeye giden yolda emin adımlarla ilerleyen, erkek giyimin en yeni trendlerini tüketicisine sunan Süvari; Türkiye’de olduğu gibi dünya pazarında da en dikkat çekici noktalarda göz önünde bulunuyor.
  • Başta Almanya ve Rusya olmak üzere Azerbaycan, Kazakistan, Romanya, Ukrayna, Kıbrıs, Irak ve Türkmenistan gibi pek çok ülkede yer alan Süvari, 164 monobrand mağaza ve 100’den fazla corner’la hizmet veriyor.
  • Tüketim alışkanlıklarının ülkeye göre değişkenlik gösterdiği tekstil sektöründe, Süvari’nin sahip olduğu “Know-How”ı Pazar bilgisi ve deneyim-networkleri ile değerleyebilecek, bu “Know-How”ı iş fırsatlarına çevirecek ve değer katacak yatırım partnerleri ile uluslararası ticareti geliştirmek istiyoruz.

Tercihen;

  • Bölgesini ve tüketim alışkanlıklarını iyi bilen, trendleri takip edip yönetebilen,
  • Tekstil Perakendeciliği yapmış, tercihen Franchise temsilciliği yapmış,
  • İnsan kaynakları olan ve yönetebilen,
  • Gayrimenkul pazarını iyi bilen, networkleri olan,
  • Ortak hareket edilerek küçük işletmelerin karşılaşacakları risk ve işletmecilik sorunları minimize edilmektedir.
  • Pazarlama ve tedarik zinciri konularında operasyonun gereğini yerine getirebilecek kapasitede, marka temsil ve pazarda tutundurma tecrübesi olan, kurum kültürü ve kimyası bizimle uyuşan, bu sektöre yatırım yapma niyetinde olan potansiyel partner adayları ile görüşmeleri başlatmak istiyoruz.

Neden Süvari Kazanmanın En İyi Yolu?

  • Pazarında lider
  • Marka gücü ve güvenilirliği
  • Tekstil pazarındaki büyüme potansiyeli
  • Pazar sürekliliği
  • Yatırımın çok kısa vadelerde dönüşünün sağlanabilmesi
  • Trend, kaliteli, ulaşılabilir ürün
  • Tanıtım gücü
  • Bilgi & birikim
  • Güçlü dağıtım ağı
  • Eğitim desteği

Çalışma Koşulları

Süvari partnerleriyle, aşağıdaki sistemle çalışmaktadır.

  • Ödeme Tipi: Peşin
  • Planlanan Üretim Akışına Göre Alım Garantisi
  • Mutabakat Dönemi: Her Ayın İlk Haftası
  • Yıllık Brüt Mark-up:2,6
  • Yıllık Minimum Büyüme Beklentisi: %10
  • 4 Yıllık Sözleşme -Her Yıl 1 Mağaza Hedefi
  • 1 Yıllık Ek Protokol

Franchise Giderleri

Süvari, franchise olarak çalıştığı firmalardan; mağaza/ürün sigortasını, AVM mağazaları için geçerli olacak teminat mektuplarını, sezonluk vitrin uygulamaları ve görsellerinin maliyetlerini ve gümrük navlun nakliye giderlerini talep etmektedir.

Ana Firma Giderleri

Süvari, partnerlerine aşağıdaki konularda destek vermektedir:

  • Yardımcı Malzemeler (Minimum Rakamla Sevk Edilir)
  • Personel Kıyafeti (Max. 12 Kişi/Kişi Başı 2 Set/Yılda 1 Kez)
  • Defolu Ürünlere Ait Maliyet Bedeli
  • Sayım ve Denetim Gideri

Kamera ve Kişi Sayım Cihazı Aidatları

Yurt İçi Bayilik Başvuru Formu


Adı Soyadı

E-Posta

Telefon
Şehir
Mağaza Bilgileri
Mağaza

Mesajınız


Anasayfa
Kategoriler
Sepetim (0)
Üye Ol